سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم
از روزی یکقاشق مربا خوری شروع کن
بعد تعداد وعده هارو کم کمزیاد کن
دکتر بهت گفته؟
منم میخوام ۴ ماهگی شروع کنم بازور باید بهش شیر بدم الان همه بچه ها ۹۰ تا سی سی میخورن تو سن دختر من این بازور اگه به ۶۰ تا برسه 🥲
سلام سلام
اگه تازه شروع کردی یه وعده و از یک قاشق چای خوری شروع کن کم کم بیشتر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.