۴ پاسخ

سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم

از روزی یک‌قاشق مربا خوری شروع کن
بعد تعداد وعده هارو کم کم‌زیاد کن

دکتر بهت گفته؟
منم میخوام ۴ ماهگی شروع کنم بازور باید بهش شیر بدم الان همه بچه ها ۹۰ تا سی سی میخورن تو سن دختر من این بازور اگه به ۶۰ تا برسه 🥲

سلام سلام
اگه تازه شروع کردی یه وعده و از یک قاشق چای خوری شروع کن کم کم بیشتر کن

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان آیلین 💗🐣 مامان آیلین 💗🐣 ۱ سالگی
مامان پسملم مامان پسملم ۱۴ ماهگی