۴ پاسخ

4ماهگی زود نیس؟؟؟
۶ماهگی بهتره یاهمون۴

پسرم ۷امه برج دو شش ماهش تمام میشه میره تو هفت ماه الان هفت تا شیرخشک پلمب داره به نظرتون دیگه هم براش شماره یک بگیرم یانه همینا تا پایان شش ماهگیش کافیه براش هرشیرخشک را سر چهار روز تمام میکنه

چطوری درست میکنی گلم میشه طرز، درست کردنشو بهم بگی تا منم درست کنم برای پسرم

با روزی یک قاشق باید شروع کنی
روز سوم دوقاشق
بعد کم کم زیاد کن

سوال های مرتبط