بچه ها کمرم خیلی درد می‌کنه توی هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم دکتر شماهم دکتر فروتن هستش؟
من 2 اردیبهشت بیمارستان بهمن وقت دارم باهاشون یعنی نوبتا سرجاشونه؟

‌کمر من هنوزم درد میکنه

بله بله کمر درد بدون هیچ علامت دیگه طبیعیه منم کمر درد دارم گاهی بین کارات دراز بکش یکم بعد پاشو دوباره

منم کمر درد و پا درد دارم درد سیاتیک امونمو بریده

ارع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد