۸ پاسخ

اینجا که من هستم بازه سیسمونیای میخوای بهت آدرس بدم

منم دیشب تازه ساک خریدم

منم هیچی نخریدم🥲 دقیقا جمعه شروع کردم به خرید کردن یه پتو دورپیچ و حوله و سه دست لباس گرفتم خسته شدم گفتم بقیه شو به مرور می یام می خرم که شنبه اش جنگ شد 🫠

عیبی نداره چندروز دیگه تموم میشه تعطیلات

من کوله پشتی خودم رو شستم استفاده میکنم چه فرقی می‌کنه حالا بعدا یه ساک برای بیرون رفتن میگیری
تازه من فکر کردم کثیف میشه تو بیمارستان و مهم نیست چه شکلی باشه

دیجی کالا با سلام از اینا بخر

انلاین بخر

بعد ۱۳ بخر خیلی نمونده

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان دخترم 🩷🎀🤰 مامان دخترم 🩷🎀🤰 هفته سی‌وسوم بارداری