۳ پاسخ

عزیزم بیمارستان کاشانی با تامین اجتماعی رایگان با بیمه سلامت سزارین ۱۴ م طبیعی ۴ م

س خاهر کسیو نمیشناسید کمکم کنه بچمو ببرم دکتر تشنج میکنه بقران کسیو ندارم

اگه سزارین اجباری باشی رایگانه ولی اختیاری قبل عید پرسیدم ۲۱تومن گفتن

سوال های مرتبط

مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد