بنظرت مقصر خودتی
وقتی حس میکنی نمیخاد بری خونش چرا انقد مُصری عزیزم؟
چ بهتر ک ن بری ن بیان
عزیزم با شوهرت بحث نکن.کسی خانوادشو نمیتونه انتخاب کنه.بجاش زندگیو گرم کن که دخالتی توش نباشه از اون سمت. اگه یکی دوبار گفتی و دیدی دوست ندارن، دیگه پافشاری کردن نیازی نیست.این همه زنگ و حرف انگاری داری خودتو بهشون غالب میکنی.سعی کن سر سنگین باشی. نه جوری باش که قهر باشی. نه جوری باش که به زور بخوای بری. گاهی با فاصله یسر بزن همین.نه شام برو نه نهار.اینارم دعوت نکن.مگر واسه دل شوهرت سالی ۶ ماهی یکبار بیان
زنگ نزنیا بزار بفهمه کارش اشتباهه زنگتم زد دعوت کرد بهونه بیار خونشون هم نرو
زنگ نزن
شهرتون جنگه
ی تعارف میزد عروسم پسرم تو هم بیا نوم رو بیار که نمونه اصفهان خطریه
من باشم زنگ نمیزنم
البته من چند ساله به مادرشوهرم زنگ نمیزنم فقط رفت و امد همین
عزیزم وقتی کسی دوست ندارد بری خونشون خب نرو بهتر زنگم نزن خودتو کوچیکه نکن
خوشبحالت دوس ندارن بری خونشون
ما ازاول عید هرروز اونجاییم
ادم حسابشون نکن .بعضیا فکر میکنن چ خری هستن .برن گمشن
چی بگم والا شما خانومی کردی عزیزم
آره ولشون کن توام دیگه کم محلی کن نرو اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.