موافقمممممممممممممممممم
موافق
مخصوصا برای بچه های بغلی و نق نقو مثل پسر من
اگ روروئک نباشه نمیتونم غذا بخورم حتی
اما تو این سن فقط در حد ده دقیقه ناهار یا شام میزارمش
ولی عاشقشع تو همون ده دقیقه عشق میکنه باهاش
مخالفم
کلی ادم میشناسم که هنوز سی سالشون نشده مشکل کمر درد شدید دارن
موافقم اما رو موقعش مثلا من چندشب پیش گذاشتم دیدم رو سر پنجه میشه نذاشتم گفتم یکم دیگه بزرگتر بشه که کف پاش برسه
موافقم
پسرمو یبار گذاشتم پرت شد تو اتاق دیگ ورداشتم الانم برا دخترم نمیزارم واکر بهتره
موافقم تنها چیزی که سرگرمش میکنه تا نیم ساعت یا ی ساعت که بتونم من ب کارام برسم همینه خدا سازندشو موفق تر کنه ک چیزای خوب تری بتونه بسازه😂😂😂
موافقم
هر روز ی فتوا جدید میدن این بده اون بده
وقتی بچه بتونه بشینه تو روروئک پاش رو اکی بزاره رو زمین چ اشکالی داره
موافق. پسرمو میزارم قشنگ بازی میکنه راه میره
موافق
ما هممون تو روروئک بزرگ شدیم چیمون کمه؟!
قدمون کوتاه موند یا مهره های کمرمون مشکل داره یا لگنمون؟!
مخالف صد در صد
مخالف
من موافقم از زمان ما بوده مادرامون میذاشتنمون تو روروئک میرفتن دنبال کاراشون الانم شکر خدا مشکلی نداره نه کمرمون نه راه رفتنمون حالا پنج دقیقه که ما الان بچه هامون میذاریم چی میخواد بشه البته که تا زمانی که کامل نمیشینه بچه نباید گذاشت داخل روروئک
من ک گذاشتم
معایبی نداشت
خیلی هم زود راه افتاد
سالمم راه میره
مدت کوتاه خوبه
من دوتا بچه بزرگامو گذاشتم روروئک ولی هروقت ک خودشون نشستن بعد اینممیزارم بشین بعد میزارمش
موافقم
موافقم ولی هر وقت ک خودش نشست بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.