۵ پاسخ

منم دنبال ایده ام 👍

من امسال میخوام خودمو شوهرم ی میز کوچیک بچینم. خودمم کیکش رو درست کنم. عیدی هاشو جمع کردم میخوام با پولی ک باباش میده ی کادوی خوب براش بگیرم. میخوابونمش بعدش میرم سراغ بادکنک و چیدن اسباب بازی هاش توی سالن پذیرایی.‌وقتی بیدار بشه خوشحال میشه عشق بادکنک و شمع داره.
ایده خاصی نبود ولی دوست داشتم بیان کنم براتون

پسر من خرداده لایک میکنی منم ایده ها رو ببینم

بستگی داره چقدر هزینه بخای کنی میتونی اگه فصا داری خونت خالی کنی فامیل ها نزدیکت عمه ها بچه و خاله هاش و اینا بگی میز و صندلی بچینی و ساندویج بدی یا فینگر فود و نای نای میتونی ببری فضای بیرون عکاسی و همونجا تولدش بگیری .میتونی همونا دعوت کنی و ی شام و کیک و اینا بستگی ب هزینه و مهم ن های پایه ات داره

دختر من تیر ماهه تو محرم میوفته منم ایده مامان ماهان رو دارم میخوام واسش دوچرخه بخرم

سوال های مرتبط