۹ پاسخ

من بچه اولم موهاش داشت می‌ریخت ماشین کردم دوباره در اومد

تصویر

ننههههه دوباره درمیاره پیسرم😍

طبیعیه کامل میریزه دوبارع در میاره

طبیعی یکبار هم ۴ماهگی میریزه

‌خب اره، باید بریزه

طبیعیه گلم

طبیعیه میریزه باز درمیاد

طبیعیه باید بریزه دیگه

طبیعی عزیزم کامل این موها ریخته میش جدید میارع

سوال های مرتبط

مامان اقاآیهان مامان اقاآیهان ۱۰ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان چاووش🫀 مامان چاووش🫀 ۷ ماهگی
مامان محمد حسن 💙 مامان محمد حسن 💙 ۶ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی