دیگه داشتن خاله و دایی و عمه عمو بدرد لای جرز میخوره
منی ک داشتم ۱٠ تا دایی ۴ تا خاله ۳ تا عمه ۵ تا عمو کدوم برام موندن؟ همشون از هم مزخرف ترن و حسود تر
منو همسرم هردو برادر نداریم
بچه مون فقط ی خاله داره و ی عمه 🤧🤣
برا من نه خاله داره نه دایی خیلی ناراحتم برا بچم 🥹🥲
خاله نداره😁
منم وقتی نی نی دار بشم دایی نخواهد داشت🤭
دایی نداره بچم🥲
فقط خاله داره بچه ی فرضیم😂🥲
هیییچ کدومو نداره فقط مامان داره و بابا😂😂😂خططط زدیم رو همه
خاله نداره
دایی عمو😂😂😂
بچه من خاله و دایی نداره 😢 بخاطر همین با سختی ک دارم تو بارداریم میکشم سعی میکنم اگر خدا صلاح میدونه یکی دیگه ام بیارم ک تنها نباشه چون خودم خیلی حس تنهایی کردم و مخصوصا الان بیشتر
دایی و عمه نداره😂😅
خودم عمه ندارم
تو آینده بچمم عمه نداره🫠🥲❤️
بچه منم خاله نداره🥲
بچه من همه چی داره شکر خدا😂
خاله و عمو 🥲
واقعا اهمتی نداره عموهای من همه هام دایی هام حتی عروسیمم نیومدن خاله هامم که از ۵ تا سه تاشون انگار ارث باباشونو خوردم اما اگه بچه دار بشم اگه خدا بده الهی که بده عمو و خاله نداره دوتا عمه و یدونه دایی چشم زمردی قراره داشته باشه
بچم دایی نداره
الهی بگردم براش که خاله نداره البته مامانش چندتا رفیق داره که قراره براش جای خاله باشن و هیچی کم نذارن خدایی هم وقتی فهمیدن نینی میاد مثل خاله های واقعی ذوق کردن و اشک شوق ریختن برای اومدنش
البته ۵تا عمه داره ۳تا عمو و ۱ دایی
بچه من نه خاله داره نه عمو
دایی شم ناتنی هست😂
خاله ندارن بچهام
بچه توکدومونداره ؟؟
بچه من که خداروشکر ازهرچهارتاش داره زیاددددددم داره مخصوصا عمه وعموووووو 😅 😅 😁 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.