مامانا لطفا راهنمایم کنید واسه بستن ساک چیا لازمه بگید

۴ پاسخ

لباس نوزاد دودست پوشک شماره یک صفر بچه اذیت میشه نخر
چای فلاکس صبحانه مقوی
پتو نوزاد دستکش جوراب کلاه روسری نافبند
شلوار گشاد دامنی مشکی چون بخیه داری راحت بپوشی جوراب و لباس برا خودت چن تا شورت نوار بهداشتی شکم بند سوتین
اگ حال داشتی مرطوب کننده و آرایشی
دمپایی خیلی مهمه ببر راحت بپوشی کفش سخته
دستمال کاغذی دستمال مرطوب بچه
مسکن برا خودت

بستگي به بيمارستان داره خصوصي هيچي نبر همه چي ميدن

دو دست لباس نوزاد
پوشک
شیشه شیر
دورپیچ
قنداق فرنگی.... یا ساک حمل یا کریر....
دستکش و جوراب، کلاه

بفرمایید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان نیماو نیکان مامان نیماو نیکان ۲ ماهگی