من الان رضوی ام
سزارین ۶۰تومن
طبیعی ۵۰
اگر قرار خصوصی بری برو مهر بخش زایمان طبيعي ماما هاشون عالی و تو بخش هم رسیدگی خیلی خوبی دارن از اقوام بنت الهدی بودن میگن بلوک زایمان طبیعی راضی نبودن از ماما ها
بیمه چی داری عزیزم به نظرت با بیمه تکمیلی چقدر میگیرن طبیعی رو
با چه بیمه ای ۴۰؟
بیمارستان ولایت همون ام البنین شده طبیعی رایگان سزارين 7 تومن تا 10 میلیون بهتره که دولتی
عزیزم من از شهرستان میخوام بیام..ساختمون قدیم بنت الهدی یعنی کجا؟هفته ی اینده وقت عملمه
طبیعی هم مگه پول میخواد؟؟؟
سزارین نپرسیدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.