ای بابا لعنت ب گهواره

شیرخشک . اسهال . گوش درد . قطره آد

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم طبق اصول تربیت فرزند، هییییچگونه تربیتی برای نظم و انظباط تا ۷ سالگی معنی نداره
بچه تا ۷ سالگی بااااید پادشاهی کنه. به معنی واقعی کلمه پادشاهی و بعد از ۷ سالگی اگر خووووب آزاد بوده باشه و شیطنت کرده باشه، پادشاهی رو تحویل پدر و مادر میده و کاملا آماده تربیت شدن میشه و از کسانی که تو ۷ سال اول زندگی حساااابی بهش آزادی دادن و راحتش گذاشتن با فرمانبرداری ازشون تشکر می‌کنه! پس شمای مادر اینو بدون هررررچقدر بچه‌ت رو تا قبل از ۷ سال راحت بذاری و به شیطنتاش بها بدی و بهش آزادی بده، بیشتر بهت نزدیک میشه و حرف تو رو روی چشماش می‌ذاره

درکت می‌کنم عصبی شدی ولی هیچ وقت نزن تو صورت بچه ت
نهایتش یه نیشکونی یا رو دستش آروم بزنی
هرچند که با تنبیه بدنی مخالفم ولی تو صورت زدن بچه خیلی بده 🥲

بنظرم سخت نگیر مهمون میادو میره مهم بچته منم همینم ولی دیگ چاره ای نیست

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی