عزیزم طبق اصول تربیت فرزند، هییییچگونه تربیتی برای نظم و انظباط تا ۷ سالگی معنی نداره
بچه تا ۷ سالگی بااااید پادشاهی کنه. به معنی واقعی کلمه پادشاهی و بعد از ۷ سالگی اگر خووووب آزاد بوده باشه و شیطنت کرده باشه، پادشاهی رو تحویل پدر و مادر میده و کاملا آماده تربیت شدن میشه و از کسانی که تو ۷ سال اول زندگی حساااابی بهش آزادی دادن و راحتش گذاشتن با فرمانبرداری ازشون تشکر میکنه! پس شمای مادر اینو بدون هررررچقدر بچهت رو تا قبل از ۷ سال راحت بذاری و به شیطنتاش بها بدی و بهش آزادی بده، بیشتر بهت نزدیک میشه و حرف تو رو روی چشماش میذاره
درکت میکنم عصبی شدی ولی هیچ وقت نزن تو صورت بچه ت
نهایتش یه نیشکونی یا رو دستش آروم بزنی
هرچند که با تنبیه بدنی مخالفم ولی تو صورت زدن بچه خیلی بده 🥲
بنظرم سخت نگیر مهمون میادو میره مهم بچته منم همینم ولی دیگ چاره ای نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.