۱۵ پاسخ

منم سه روز اول و حموم نمیرم چون دهانه رهم مثل آهنربا همه چیو جذب مبکنه توی خودش ولی اینکه دسشویی هم نشورم خودم و نه مگر اینکه شماره یک باشه .یک هفته نیاز نیس اصلا🙃

چجوری میشه نشوزه؟؟؟؟
ما ک میخوریم حس میکنیم بو خون‌میدیم
اون بو چی میگیره دیگه

ایییییی چه پیسسسسسس
بنظرم تاریخ دقیق پریودشو داشته باش هر وقت پریود میشه باهاش قطع ارتباط کن

والا من تا چند روز بعد از پریودی هنوز بو خون به مشامم میخوره موقع سرویس رفتن
حمام اتفاقا خوبه دوش آب گرم بدنو سبک میکنه دردو کم میکنه
چه تحملی داره خواهرشوهرت🤦‍♀️

من حاضرم عفونت بگیرم‌چ‌کاریه اخه اهههههه حالم بهم خورد من از روز اولش حمومم میکنم هیج مشکلی ام تاحالا پیش نیمده

وای من شدت شست شو م پوقع پریود پنج برابر میشه تند تند لبلس زیر و شلوار عوض میکنم میشورم خشک میکنم بنظز من ک بو میگیره کسی ک نشوره🤦‍♀️

خواهرشوهر درست میگه،تو ی مقاله آمریکایی هم نوشته بود تودوران پریودی بخصوص۳روز اول دهانه رحم بازه وبشدت خطر عفونت وبیماری زیاده.

بگو تو خودت عفونتی😶

من تا سه روز اول حموم نمیرم دستشویی دستی خودمو نمیشورم با فشار اب نمیتوتم تو اون خون دست کنم

😲😲😲😲😲😲😲😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😵🤢🤢🤢🤢

وااا😐😐😐خدا میدونه هنوز چه چیزا هست که ما نشنیدیم😂😂ببخشید یعنی نمیشاشه؟؟😂

چقدر سم🤣

مدفوع که میکنه چی مگه میشه اب نخوره اونجاش🤢🤢

خرافات قدیمه که کردن تو کلمون

خواهر شوهر مادر شوهر منم اینجورن🤮🤮🤮🤮🤮🤮
نمیدونم چطور خارش نمیگیرن

سوال های مرتبط