۹ پاسخ

من بارداری اولم ۴ ساعت کیسه ابم پاره بود تا بچه دنیا اومد از ۱۲ تا۴ البته بخاطر معاینه بد ماما پاره شد

بستگی داره اب کیسه یه دفعه خالی شه یا نه
من شنبه صبح کیسه آبم پاره شد، دوشنبه بعدازظهر زایمان کردم

عزیز
بچه که ماهی نیست به خشکی بیفته یا خدای نکرده خفه بشه
وقتی بدنیام میاد دیگه خودش نفس میکشه آبشش نداره که
چیزی نمیشه
۲ ساعت راحت وقت هست

بارداری اول ۴-۶ ساعت وقت داری

نه عزیز.بیمارستانم ک باشی با دستگاه ضربانشوچک میکنن من6ساعت شد تاپسرم بدنیااومد

بستگی داره چقد پارگی داشته باشه
ولی تا دو ساعت وقت هست

دکتر گفت تا شش ساعت وقت هست بدنیا بیاد

ن خفه نمیشه خیلی طول میکشه ب خشکی بیفته

خفه نمیشه که، مگه با بند ناف نفس نمیکشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد