۷ پاسخ

دکتر بیهوشی ازت میپرسه میخای یا نه
من استفاده کردم پشیمون شدم
همش تبلیغه
اگه سردرد داری خوب نیست برات من تا چند ردز روانی بودم از درد
باشیاف مشکلتو حل کن

خودت باید درخواست بدی

نگیر هزینه اضافیه اصن دردش اونجوری نیست

من تو اتاق عمل گفتم برام پمپ درد بذارین اونام گفتن همسرم تهیه کرد وصل کردن
دردم زیاد بود برامن جواب داد

من نداشتم
نیازی هم نبود درد آنچنانی نداشتم

من داشتم به نظرم چرت و پرت بود شیاف عالیه

نبابا من اصلا لازمم نبود فقط دو سه روز اول شیاف زدم همین

سوال های مرتبط