تا صبح هم بگی کولی و بیشعور تاابد بی شعوره
عزیز من گذاشتن ترشح بد نیست. به هر حال خیلیا بی تجربه و نگرانن یا دسترسی به مزشک ندارن و میخوان از تجربیات بقیه استفاده کنن. فقط باید تو کامنت بذارن و قبلش بنویسن که عکس ترشح گذاشتن. اینجوری بقیه نگاه نمیکنن و اذیت نمیشن.
هیچی بدتر از این نیس که از سقطاشون میگن بابا درک میکنم ناراحتین غصه دارین ولی کلی زن باردار اینجا هستن با حرفای شما هزار فکروخیال میکنن
گاااون
بیا این تاپینگم میبینن میگن ال بل هرچی میگن نزارین نمیفهمن
آخه ما چی بگیم انگار دکتریم با جزییات نشون میدن
واقعا خودمون کم تهوع داریم
والا ی سریا واقن بی ملاحظه ان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.