۵ پاسخ

من رقیه میزائی رو گرفتم 3 میلیون میگیره ت بیمارستان علوی میرم عمل قبول کرد

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

دولتی ها قبول نمیکنن دیگ

منم دنبالشم پیدا کردی بهم بگو

زهرا آقا محمدی بود فکر کنم
بیمارستان سبلان خواهرم رو عمل کرد بدون زیر میزی
دکتر خودم نرگس صالحیه هنوز باهاش حرف نزدم

سوال های مرتبط