۶ پاسخ

همه همینطورن

وای نگو من دارم دیونه میشم

من به بهونه کلاس دخترم عصرا میریم بیرون وگرنه که اصلا حوصله خونه موندن ندارم مخصوصا این فصل سال

اخی عزیزم واقعا خسته کننده است، من میرم خونه مامانم چون پناه تو ماشین واقعا اذیت میکنه بیرون نمیریم زیاد

پسر من كه از ماشين متنفره تقريبا كلا خونيم ميرم بيرون به گوه خوردن ميوفتم

منم همه همینیم

سوال های مرتبط