خیر مگه لکه بینی خیلی جزبی
من یه جا خوندم نوشته بود امکانش هست اخرین پریودی باشه و باردار هم باشی
نمیدونم چند درصد صحت داره
وای الان سوال من همینه پریود نشدم فقط روز موعد لک اومده یه روز گذشته اصلا خون ریزی نداشتم!
خیر عزیزم
نه دیگع
پریود یعنی دفع تخمک
البته لکه بینی با پریود فرق میکنه
نه عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.