۴ پاسخ

همچی ب ماما که معاینه میکنه بستگی داره. ولی کلا یکم درد داره. معاینه تحریکی هم که درد داره و بعدم شروع خونریزی و انقباضه... کلا هم معاینه برای اینکه معلوم بشه لگن وضعیتش چجوریه از ۳۸ هفته ب بعد انجام میشه

چند هفته باید رفت ؟؟؟

نه عزیزم معاینه اصلا درد نداره ولی معاینه تحریکی درد داره اونم بستگی ب ماما داره همونم اگ ماما خوب باشه دردش کمه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی