همچی ب ماما که معاینه میکنه بستگی داره. ولی کلا یکم درد داره. معاینه تحریکی هم که درد داره و بعدم شروع خونریزی و انقباضه... کلا هم معاینه برای اینکه معلوم بشه لگن وضعیتش چجوریه از ۳۸ هفته ب بعد انجام میشه
چند هفته باید رفت ؟؟؟
نه عزیزم معاینه اصلا درد نداره ولی معاینه تحریکی درد داره اونم بستگی ب ماما داره همونم اگ ماما خوب باشه دردش کمه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.