دوستان توروخدا جواب بدین لگن درد شدیددارم نمیتونم دوربزنم ازچیه

۷ پاسخ

من دوهفته همین دردو دارم🤕😫

من یک ماهه اینجوریم

طبیعی نیست هفته ت خیلی پایینه. منم از 33 هفته به بعد داشتم و همه میگفتن طبیعیه. شیاف پروژسترون استفاده کردم چند شب دردش رفت ک رفت.. بهتره بری دکتر آمپولش رو بزنی زودتر نتیجه ببینی چون هفته ت هم پایینه

منم داشتم آزمایش ادرار دادم عفونت بود آنتی بیوتیک خورم ۸۰ درصد دردم رفت

طبیعی هست منم دارم

ازعوارض این هفتست

لگنت داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد