من دوهفته همین دردو دارم🤕😫
من یک ماهه اینجوریم
طبیعی نیست هفته ت خیلی پایینه. منم از 33 هفته به بعد داشتم و همه میگفتن طبیعیه. شیاف پروژسترون استفاده کردم چند شب دردش رفت ک رفت.. بهتره بری دکتر آمپولش رو بزنی زودتر نتیجه ببینی چون هفته ت هم پایینه
منم داشتم آزمایش ادرار دادم عفونت بود آنتی بیوتیک خورم ۸۰ درصد دردم رفت
طبیعی هست منم دارم
ازعوارض این هفتست
لگنت داره بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.