برای سزارین رضایت همسر باید باشه ؟
ا

۳ پاسخ

بابات هم میشه فککنم

اره حتما میخاد
قبلش کلی کاغذ بازی داره
روانشناس باید نامه بده،ماما باید نامه بده،
پزشک قانونی باید تایید کنه نامه هارو بعد باید ببری کمیسیون پزشکی

اره...

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی