به من گفته تا ۲۴ ساعت قبل عمل باید انوکسارو بزنم
ولی آ اس آ آخر ۳۶ هفته قطع شد
آ اس آ رو ۳۳ هفته قطع کرد ولی آنوکسا دو روز قبل سزارین
چون خون رقیق میشه و برا عمل بهتره قطع بشه برامنم قطع کرد
من 35هفته قطع کردم 37هفته زایمان کردم
دو هفته
به من گفت تا روز آخر بخور نیاز نیست قطع کنی
دکتر به من گفت اسپیرین رو تا هفته ۳۵ بیشتر نخور
۳۵ هفته قرص آسپرین رو قطع کردم
۳۶هفته و ۶روز
دکتر من گفت آ اس آ تا ۳۶ هفته ولی انوکسا تا یک روز قبل زایمان
به من گفته تا هفته ی ۳۶
ب من گفت از ۳۶ هفته آ اس آ رو قطع کنم بعدش بجای انوکسا ی امپول دیگه بهم داد ک اون بزنمم
دکتر من گف ۳۶ هفته قطع کنم
البته شبی که عمل کنم هم تو بیمارستان میزنن آمپول رو
دکترمنم گفت داده روزبعدزایمانم بابدامپول وبرنی قطع یه دفعه ای برای مادرخیلی خطرناکه
1شب جلو زایمان
بمن گف همچنان ادامه بده تا ده روزم بعد سزارین بزن
من تااول ۳۶هفتع استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.