۱۸ پاسخ

به من گفته تا ۲۴ ساعت قبل عمل باید انوکسارو بزنم
ولی آ اس آ آخر ۳۶ هفته قطع شد

آ اس آ رو ۳۳ هفته قطع کرد ولی آنوکسا دو روز قبل سزارین

چون خون رقیق میشه و برا عمل بهتره قطع بشه برامنم قطع کرد

من 35هفته قطع کردم 37هفته زایمان کردم

دو هفته

به من گفت تا روز آخر بخور نیاز نیست قطع کنی

دکتر به من گفت اسپیرین رو تا هفته ۳۵ بیشتر نخور

۳۵ هفته قرص آسپرین رو قطع کردم

۳۶هفته و ۶روز

دکتر من گفت آ اس آ تا ۳۶ هفته ولی انوکسا تا یک روز قبل زایمان

به من گفته تا هفته ی ۳۶

ب من گفت از ۳۶ هفته آ اس آ رو قطع کنم بعدش بجای انوکسا ی امپول دیگه بهم داد ک اون بزنمم

دکتر من گف ۳۶ هفته قطع کنم

البته شبی که عمل کنم هم تو بیمارستان میزنن آمپول رو

دکترمنم گفت داده روزبعدزایمانم بابدامپول وبرنی قطع یه دفعه ای برای مادرخیلی خطرناکه

1شب جلو زایمان

بمن گف همچنان ادامه بده تا ده روزم بعد سزارین بزن

من تااول ۳۶هفتع استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی