خانما قرص آ س آ چندهفتع قطع کنم ؟؟

۱۰ پاسخ

36هفته

۳۶هفته

من دکترم گفت تا روز زایمانت بخور ، از دکترت باید بپرسی براساس شرایطت تشخیص میده از کی نباید مصرف کنی ولی معمولا ۳۶ هفته هست .

هروقت دکترت بگه سرازخود کاری نکن

۳۶ قطع کن

من ۳۴ هفته قطع کردم با دستور پزشک

والا من از ۱۸ هفته تا الان دارم شبی ۲ تا میخورم
انگار ۲ هفته قبل زایمان دیگه باید قطع کنیم

من دکترم گفت تا ۳۶ هفته باید بخورم

برامن دکتر گفت سی و شش هفته تکمیل

دکتر باید بگه دو هفته قبل زایمان

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی