۵ پاسخ

والا ما زور می‌زنیم برسونیم ۳کیلو 🥲

من ۴ خوردای بود نتونستم طبیعی سزارین شدم دکتر گفت بچه خفه میشه خودتم خونریری شدید میگیری

چچهار به بالا

اگه قند داشته باشی بالا ۴ باشه اگه نداشته باشی بالا ۴۵۰۰ باشه

چهار به بالا

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری