۴ پاسخ

لکه بینی هم گاهی وقتها دارم

منم اینجوریم موقع نشستن و بلند شدن ترشح بیشتره البته من ترشح موکوسی دارم ژله ماننده و قهوه ای گاهی هم زرد

منم همینطور
خسته شدم دیگه

شاید عفونته
برو بیمارستان معاینه بشی خیالت راحت بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی