۱۱ پاسخ

منم باشم نمیزارم نسل عوض شده اسما تغییر گردن بعدا بزرگ بشه بچه اذیت میشه تو بین همکلاسیاش من معلم هستم دیدم مثلا دخترایی که اسمشونو دوس ندارن و وقتی میخونی معذب میشن و همشونم یه اسم دوم برای خودشون انتخاب کردن

از نظر خودم اسم هیچوقت قدیمی یا خز نمیشه این ماییم که خزش میکنیم

یوسف خیلی ام خوبه .اسمای جدید همشون چرت و پرتن. مثلا همون علی رو کردن علیسان😐چی بشع مثلا

فقط نظر خودت و باباش مهمه به بقیه چه

فک نکنم بچه دوست داشته باشع اسمش قدیمی باشه کنار همکلاسیاش

🫠نههه خوب نیس

نهههه جالب نیس

قشنگه اتفاقا

اسمای جدید اصلا بدلم نمیشینه

اسم پسرعممه یکم قدیمیه ولی قشنگه

به حرف دیگران توجه نکن
ولی به این فکر کن که بعدا خود بچه اسمش رو دوست داشته باشه

سوال های مرتبط