سلام دوستان روزتون بخیر
صندلی غذا چه مارکی خوبه بگیرم؟!

۵ پاسخ

من دلیجان گرفتم مدل میلانو ، ۶و خورده ای

من از این مدل پرتابلیا گرفتم کنار سفره هم میشه گذاشتشون روی میز غذاخوری میشه روی صندلی هم نصب میشه یکو‌هشصد مارک سواندا

من برای دخترم زویه گرفته بودم ،خیلی کاربردی بود
انشاالله دوباره ازهمون استفاده میکنم

بنظرم اصلا چیز بدرد بخوری نی..
روروئک من خریدم، موزیکالشو رو برداری میشه ب عنوان صندلی غذا استفاده کرد.
بعدشم بچه ک راه بره باید تو خونه بدویی دنبالش تا غذاشو بخوره😂

من برای بچه اولم چیکو خریدم وبه نظرم صندلی غذا الکیه میذاشتمش روی صندلی تا بخوره همه چی رو پرت میکرد پایین 🙁

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری