اشتهاش خوبه عزیزم
شیر بادام بده
بادام رو پوست کن بنداز تو آب داغ پوست میشه بعد با آب بنداز تو آسیاب و صافش کن هر روز سه وعده بده هرچی بادام بیشتر بدی بهتره ۱۴ تا روزی بده خوب وزن میگیره بچه من دوروز از این دادم ۲۵۰ گرم اضاف کرد ماشاالله
چند تا تاپیک قبلیمو ببین
بچه من که انگار اصلا کون نشستن و یه جا موندن نداره انقدر دست و پا میزنه و به نفس نفس و عرق کردن میوفته مه اون یه ذره شیری هم که خورده میسوزه و تمام خسته شدم دیگه از دستش کمکی که هیچییییی نمیخوره فکر نکنم هیچکدومتون بچه تون مثل این بدقلق باشه خسته شدم دیگه از دستش
دخترم ۷۳۰۰زینک گرفتم براش ولی احتمالا ازدندوناش قدش ۷۰کمه نه هرکی میبنش میگه چقد ریزه بچت
داخل فرنیاش موزومغزوشیره بریز.داخل سوپ وکته هم روغن زیتون .تخم مرغ و حریره نشاسته هم وزن میده.
من براپسرم سرلاک موزوگندم میدم دوست داره داخلش هم اکثرامغزوموزمیریزم.
بهش داروهای اشتها ک مجازه براسنش مثل نئوزینک اینابده.
هوف دختر منم ۷۷۰۰🫠🫠نمیدونم دیگه چیکار کنم
ای جان😘😍
تنش سلامت
پسر منم اینحوری وزن نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.