عزیزم به وزن پمپرز دقت کن ۳تا ۶ کیلو من مای بی بی سایز یک خریدم
من ی ۱۹ تیکه ۰تا۳ گرفتم
با چندتا شلوار سایز صفر
بقیش یک و دو میگیرم
من از اول ۱بستم،دخترم ۳۴۴۰بود
پوشک صفر خوبه اما لباس صفر خوب نیست تنگ اذیت میشه بچه
ببین من یه ست 19 تکه سایز صفر گرفتم که قواره بزرگه
یک دست هم پنج تکه ای گرفتم که اینا کوچولوعه و دیروز دیگه جمعشون کردم و تا همین سه هفته برای بچم خوب بود.
بستگی به وزن بچه و قواره ی لباس داره
من اون ست 19 تکه رو فکر میکنم تا یک ماهگیش میتونم تنش کنم.
مورد بعدی اینکه من دخترم موقع زایمان 3600 بود و الان هم 4200 هست
یعنی ریزه میزه نیست
من دو بسته گرفتم بعدش یک گذاشتم
۳.۴ دست بگیر من کلا یک دست گرفتم کم اوردم لباسای سایز یک میپوشم براش بزرگه
تا سه کیلو. نهایت 3200
بستگی داره برندت چی باشه
۰تا۳ اها خیلیم کار امدن الان من از مامانیم ک نی نیش دنیا اومد بود و همه چیشم نرمال بود پرسیدم گفت فقط صفرررر ک اونایی ک یک اوردن خیلی تو تن بچه ها بزرگ و شلخته بودن
من تا دوهفتگی بچه ام استفاده کردم
به وزن بچت باید نگاه کنی عزیزم من کلی صفر خریدم ولی بچم درشته فک نکنم به کارم بیاد 🤭
سایز یک استفاده کردم
من اصلا نگرفتم
من یه دست صفر گرفتم به نظرم خیلی کوچیکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.