معلوم نیس اگه هوا سرد نباشه یه بیابونی جایی میریم 😂
جایی نمیرم
فردا عید یهودی هاست که تو اون روز هزاران نفر ایرانی رو کشتن و روز خوشی نیست برام
هیجا عذا داریم
ما که اومدیم باغ خواهرم تو صفادشت ولی از شانس بدمون امروزم اینجا رو زدن ولی دیگه میمونیم خدا هرچی بخاد همون میشه
قهریم
دیروز همدیگه رو زدیم متاسفانه
احمق بیشعور
هرکی شوهر خوش اخلاق داره همین الان سجده شکر بره
خونه😅
با بچه کوچیکنمیشه جایی رفت نمیشه ولش کرد همه جا چاردست و پا میره همش باید بغل کنم از دماغم درمیاد ولش کن
اینجا که هوا خیلی سرده باد و بارونه اگه فردام اینطوری باشه جایی نمیریم میمونیم خونه...اگه بهتر باشه با مادرشوهرم اینا ناهار میبریم سراب روستاشون
بیرجند مه فردا بارونی وباد شدید اعلام کرد
هیچ کجا، تو این وضعیت جایی نمیشه بریم🤕🫠
معلوم نیست سه روزه شوهرم درست حسابی ندیدم فرصت نکردیم برنامه بریزیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.