۴ پاسخ

انشالله بعد شیر یک روز قیچیش میکنم میگم قورت دادی😂😂😂

دختر من فقط موقع خواب میخوره

من انشاا...2 سالگی از پستونک میگیرمش

روزا پستونکس قایم کن باهاش بازی کن یادش بره موقع خواب یا زمانی که خیلی بیقراری می‌کنه بده بهش وقتی وابستگیش کم شد یه دفعه بگیرش خودم همین کار کردم پسرم اصلا اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری