قیمتش که خیلی خوبه ۲۳بگیر
عزیزم من تاپیک هاتو دیدم میشه بپرسم دوقلوهارو کدوم آتلیه میبری؟
سلام عزیزم حضوری میخایی بخری؟؟
مامان ماهور دمپایی گرفته ۳۵۰
این که صندله ۴۰۰ خیلی خوبه
اینکفشا بزرگه قالبشون فکر کنم ۲۳ اندازشونوباشه
اره من دمپایی برای بچه پرسیدم ۴۵۰😂
عزیزم چند دیقه پیش تاپیک یکی از خانما گهواره رو دیدم میگفت کف پای بچم ۱۲ هست و یکم تپلیه سایز ۲۴ گرفتم
البته اون دمپایی براش گرفته بود
ساحل۲۲اندازشه
اره من سفیدش برادخترو گرفتم ۶۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.