دوستان بین ضدترک بارداری بایو اویل ‌و ماستلا کدوم رو پیشنهاد میدین؟

۶ پاسخ

میگن بایو اویل خوبه

بایو اویل من برای بارداریم استفاده کردم
یه ذره ترک هم ندارم

ماستلا میگن جال نیس با اینکه خیلی معروفه

عزیزم از این گنا ببند که شکمت بالا نگه داره که هم کمردرد نگیری هم وزن شکمت باعث کشیدگی پوستت و ترک خوردنش نشه

تصویر

قیمتش چنده

من بایو اویل داشتم از قبل همون و میزنم 😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️

سوال های مرتبط

مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری