۴ پاسخ

آزیترومایسین ۲۰۰ باید بدی برا بالای دوسال
اونم روزی ۳ سی‌سی

عزیزم آزیترومایسین ۲۰۰ بگیر اگ پسرن ۲سال داره تاپیک منو نگاه کن متوجه میشی ۱۰۰ واسه بچه ها ۱سال هست جواب نمیده

یعنی دو قطره چکان

فکرکنم ۲ سی سی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۳ سالگی