#شیرخشک #پوشک
شما بودید چیکار میکردی

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم بنظرم دنیا ارزش کدورت دلخوری نداره مثلا شاید مادرشوهرت دوست داشت میومدی با خواهرا اشتی میکردی به هرحال مادر دوس داره بچهاش باهم خوب باشن مثلا خودمون دویتدتریم بچهامون بزرگ شدن باهم دیگه خوب باشن بنظرم نه بحث نه گله هیچی نگو ولش کن تو رفتی اونا نیومدن طوری نیست بازم ماهی یه بارهم هست برو بذار بچشون ببینن بنظرم کدورت هم باشه ماهی بکی دوبار باهم برین سر بزنین عب نداره

بیخیال شو ولشون کن بابا دلت دردسر میخواد

خب ما خونه پدرشوهرم واسه بازدید میریم ولی تا دعوتشون نکنی خونمون نمیان منم میبینم اینطوریع دعوتشون میکنم.. اصولا بزرگا همینطورن دعوت کنی جایی میرن

پدرشوهر من نیومد دیوار به دیواریم مادر شوهرم اومد پنج دقیقه همراه دخترش چیزی هم نخورد،

هر‌کی مث خودش
تو بزرگیتو نشون دادی رفتی اگ کلا نیومد توهم دگ نرو

سوال های مرتبط