جنسیت کاملا به آقا مربوطه اصلا روی رژیم و روز تخمک گذاری و دخول عمیق و رحم قلیایی حساب باز نکن اگه پسر میخوای یا برو دکتر همسرت تقویت بشه یا یه سری ivf کن
سزارین اسیب ب مادر کمتره هم جسمی هم روحی هم دردی ،و جنسیت هم ربطی نداره ب زایمان
به رژیم دل نبند من خیلیا رو تو نزدیکا و همین گهواره دیدم که با رژیم هم به جنسیت دلخواهشون نرسیدن چون فقط به تغذیه نیست ...
تنها راهش ivf هستش
چه ربطی داره نحوه زایمان به جنسیت بچه دوم
کاملااا بی ارتباط
چه ربطی داره زایمان به جنسیت ؟ نفهمیدم 🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.