من مرحله ایه که دارم قرص اعصاب میخورم😑
هیچی همش تو مغزم جنگه
منننننننن😫قبلا خیلیییی کم داشتم...از حاملگیم به طور جدی و وحشتناک شروع شد.الانم به مرز فروپاشی روانی دارم میرسم😒😓
منننن😞از بارداریم بدتر شد بعد زایمانم خیلی بدتر بچه موهم دارم اذیت میکنم 😔
من داغووووونمممم🥲🥲🥲
به نام خدا من😐همیشه جنگه تو مغزم از بس فکر چرت میکنم
بعد زایمانم صدبرابر شده
قبل بارداریم همیشه پادکست گوش میدادم مخصوصا وقتی دارم کار میکنم اینطوری باعث میشد نتونم فکر کنم اضطرابم کم میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.