خانوما کیا وسواس فکری دارن چجوری سر میکنید

۷ پاسخ

من مرحله ایه که دارم قرص اعصاب میخورم😑

هیچی همش تو مغزم جنگه

منننننننن😫قبلا خیلیییی کم داشتم...از حاملگیم به طور جدی و وحشتناک شروع شد.الانم به مرز فروپاشی روانی دارم میرسم😒😓

منننن😞از بارداریم بدتر شد بعد زایمانم خیلی بدتر بچه موهم دارم اذیت میکنم 😔

من داغووووونمممم🥲🥲🥲

به نام خدا من😐همیشه جنگه تو مغزم از بس فکر چرت میکنم

بعد زایمانم صدبرابر شده
قبل بارداریم همیشه پادکست گوش میدادم مخصوصا وقتی دارم کار میکنم اینطوری باعث میشد نتونم فکر کنم اضطرابم کم میشد

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی