خانوما قرص شیرافزا چجوری مصرف می‌کنید ؟

۲ پاسخ

من یدونه بعد هر وعده ی غذایی می‌خوردم

هر ۸ساعت بد وعده غذای

سوال های مرتبط

مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی