۸ پاسخ

من ک نگرفتم چون جاگیره اصن استفاده نمیشه

منکه کریر خیلی همه جا بدردم خورد عالیه تا دو سالگی هم بیشتر استفاده شد

تو نوزادی صندلی ماشین نمیتونی بذاره باید تو کریر بذاری . من خودم کریری گرفتم که رو کالسکه نصب میشه چون اهل پیاده روی هستم

کریر تا ۸ ماه استفاده میشه به عنوان صندلی ماشین خیلی خوبه ولی صندلی ماشین و قبل ۸ ماه نمیشه استفاده کرد چون بچه هنوز نمیشینه من فعلا کریر گرفتم تا بعد صندلی ماشین بگیرم

تو کریر بچه تکون میخوره درسته ب کمربند ماشین وصل میشه ولی ب درد نمیخوره فقط صندلی ماشین خوبه؟

ببین من پرس و جو کردم گفتم امنیتی ک صندلی ماشین داره رو هیچ کلیری نداره

کریر تا یک سالگی به عنوان صندلی ماشین کاربردی هست بعدش صندلی ماشین استفاده میشه

من از این کریرها ک صندلی ماشین میشه گرفتم تست کنم ببینم بچه میمونه توش یا ن
اگر اوکی بود بعدا صندلی ماشین بگیرم براش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی