۱۸ پاسخ

صدرصد...من تولدمه اگه جایی هم نرم بقیه میان پیشم😁

نه طبیعت میره تو ما

آره ما که شمالیم کل خانواده ام با دوتا از عمو هام حدودا چهل نفر هستیم میریم بیرون

من شوهرم شیفته جایی نمیریم ازالان دلم گرفته

بله میریم ویلا استخردار اجاره کردیم بریم تنی برنیم به آب چون گفتن شاید بارندگی باشه گفتیم یه جای سرپوشیده باشه بهتره

به احتمال زیاد نهههه!!!
چون بیمارستان دخترمو بستری کردم و تازه فردا صبح مرخص میشه

مشهد ک هواش بارونی هست شانس ما

انقدر دلم میخواد نرم اما شوهرم سرکاره اومدم خونه بابام اونام میگن باید بیایی تنهایی نشین تو‌خونه

نمی‌دونم میترسم‌از خونه برم بیرون

خیر هوا ابری بارونی و سرده. بچمم مریض شده. هیجا نمیریم

اره حتما

اگه هوا خوب باشه اره

نه نمیریم

اگه هوا سرد نباش میریم

بله اگر خدا بخواد

مشهد ک ابری و بارونی احتمالا مشهد

نه خونه ایم

آره میریم ولی نزدیک خونمون

سوال های مرتبط

مامان 🧒🏻💕Diyarjoon مامان 🧒🏻💕Diyarjoon ۳ سالگی