اسلاح سبک فقط
۳ساله دارو های هورمونی خوردم فقط روانیم کرده و عصبی هروز علائمم بدتر بدتر میشه
اوزیل. پیاده روی روزی نیم ساعت. حذف شیریجات و قند و شکر نوشابه و فست فود
اینوفولیک
منم میخوردم ولی الان نه بابونه هم خوبه
رازیانم گرفتم هرروز ی لیوان میخورم تازه شرو کردم
اسید فولیک امگا۳ویتامین دی وضدبارداری و ورزش و مصرف گرمیجات دکترم داد
سرخود نباید داروی هورمونی بخوری میتونی اصلاح سبک کنی شیرینی حذف کنی لبنیات کم بشه ورزش یا پیاده روی کنی
سوال منم هست تنبلی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.