۸ پاسخ

اسلاح سبک فقط
۳ساله دارو های هورمونی خوردم فقط روانیم کرده و عصبی هروز علائمم بدتر بدتر میشه

اوزیل. پیاده روی روزی نیم ساعت. حذف شیریجات و قند و شکر نوشابه و فست فود

اینوفولیک

منم میخوردم ولی الان نه بابونه هم خوبه

رازیانم گرفتم هرروز ی لیوان میخورم تازه شرو کردم

اسید فولیک امگا۳ویتامین دی وضدبارداری و ورزش و مصرف گرمیجات دکترم داد

سرخود نباید داروی هورمونی بخوری میتونی اصلاح سبک کنی شیرینی حذف کنی لبنیات کم بشه ورزش یا پیاده روی کنی

سوال منم هست تنبلی دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامانِ هدیه خدا🥹🤍💎 مامان مامانِ هدیه خدا🥹🤍💎 هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان گندم مامان گندم قصد بارداری