۲ پاسخ

منم دوم سزارین شدم
از اولی سخت تر بود چون بیمارستانم خوب نبود
بچه دومم هست
بچه دوم سخت تره چون بچه اول ادمو اذیت میکنه زایمان اولم خیلی راحتتر و بهتر بود استراحتم زیادتر بود

سزارین
بچه دوم
خود زایمان خوب بود ولی بعدش پدرم دراومد چون بچم رفت ان آی سیو

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی