بچم یازده روزشه ولی بند نافش نیوفتاده چیکار کنم

۹ پاسخ

عزیزم هزینه‌ دکتر و بیمارستانت چقدر شد؟دکتر منم ندا شعاری هستش‌ ولی نمیدونم‌

نگران نباش میفته فقط دستکاری نکن

ما بچه که ب دنیا میاد ب نافش زرد چوبه میزنیم ولی اصلا دست نمی‌زنیم ب ناف و انگولک نمیکنیم سریع خشک میشه میفته و عفونت نمیکنه جاش

مال دختر منم تازه بود تا روز ۹ ام.از روز ۹ تند تند پودر بچه زدم خشک شد افتاد

دستکاری نکنید بیرون مای بی بی بزارید خودش خشک بشه میفته

میوفته اصلا نگران نباش روغن زرد بزن

هیچی عزیرم میفته نگران نباش.. نافش کلفت و ضخیمه.. برا بعضی ها دیرتر میفته

خشک نگه دار
روشو بازبذار هوابخوره
تابیفته

کاری نکن خودش میفته من بیست روز شد

سوال های مرتبط