قطعش کن زایمانت سخت میشه دیگه
من تا ۳۶ هفته گذاشتم الان هرکاری میکنن دهانه رحمم سفت شده باز نمیشه😂🤦♀️ توروخدا دعا کنین منم درد زایمان بگیرم و دهانه رحمم باز بشه
سزارین هستم کمی درد کمر و لگن دارم بزارم ضرر نداره؟
والا دکتر بمن گفت تا ۳۶ هفته
خانوما شیاف چی؟من تابحال شیاف نزاشتم از وقتی باردار شدم چرا باید گذاشت؟
اره دیگه بسته ب خصوص برا زایمان طبیعی
اولین روز 36قطع کردم و سرکلاژ و باز کردم
هنوزم ن دردی ن چیزی 🫢
بنظرم خودت کمشون کن دیگ اگ طبیعی میخوا زایمان کنی
من تا ۳۶ هفته گذاشتم و به خودم میگم کاش زودتر قطع میکردم چون هر کار میکنم بچه نمیاد البته امپول هم هفته ای میزدم
من دوقلو هستم تا ۳۶ میزاشتم. الان هم آمپول هم شیافمو قطع کردم
من دیشب اخریشو گذاشتم دکتر گفت این هفته رو هم بزار دیگه قط کن هفته پیش چهارشنبه تا این هفته چهارشنبه
اگه زایمان طبیعی هستی تا ۳۷هفته و ۰ روز بیشتر نزار
دکتر به من کف تا۳۶هفته بزارم
دکتر به من گفت تا ۳۷کامل بزار بعد قعطش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.