۸ پاسخ

من خیلی وقته تصمیم گرفتم هرکی هرچیزی گفت با خنده جوابشو بدم محترمانه شوهرمم عصبی نکنم با این گلایع ها

یه سیاست دیگ ک دارم وقتی میبینم ناراحت و عصبیه اصلا پا پیچش نمیشم

یاد گرفتی به مام بگو

خاهرتوبلدی به منم یادبده

کافیه دیدت رو نسبت به زندگی عوض کنی
خیلی چیزا راحت میشه برات
مثلا به این فکر کنی که ما برای چی به این دنیا اومدیم
اگر اومدیم رشد کنیم و به کمال برسیم پس تحمل سختی یه چیز عادیه...
بالاخره قد کشیدن درد داره
و مهم تر از همه وقتی به یک منبع آرامش مثل خدا وصل باشی کم کم می تونی خونسردیت رو حفظ کنی و مسلط بشی به اوضاع درون خودت
خیلی راحت می تونی یکسری حرفا رو نزنی
یه کارهایی رو نکنی و بالعکس انجام یکسری کارها برات راحت تر بشه مثل همین همسرداری که کار خیلی سخت و انرژی بری منتهی ما اصلا به عنوان یه کار در نظر نمی گیریم

واي خيلي بدم اونده از اين مرداي عن

مثلا یهویی میرمم بغلش میکنم یا می بوسمش اونم کم کم همین کارا رو یاد گرفت با هر حرفی ناراحت نمیشم خیلی عصبیه سکوت میکنم هر حرفی رو بهش نمیگم رابطه بنظرم مهمه

والا منم که غر نمیزنم
تو یه ماه اخلاقش خراب شده سر هر چیز کوچیکی قهر میکنه و غر میزنه

والله منکه سیاست ندارم
همش آپیلارام بیله سینه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😅

سوال های مرتبط