برا سرماخوردگیم چیکار کنم همش عطسه و سرفه

۱ پاسخ

به پیشنهاد یکی از بچه های اینجا
صبح قرقره ی نمک نشاسته و جوش شیرین انجام دادم خوب شدم انشالله
البته جوش شیرین نداشتم
فقط نمک و نشاسته انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی