بچه ها عطسه و سرفه زیاد برا جنین بده؟

۴ پاسخ

خیلی بد مواظب باشین من الان یک ماه پدرم درآمد. بخاطر سرفای زیاد طول سرویکس بچم کم شد خیلی نگرانم انشالله بخیر بگذره

اتفاقا یساعت نمیشه از پیش ماما دارم میام همین سوالو پرسیدم من فک کنم بخاطر همین سرفع و عطسه زیاد دچار نشتی کیسه اب شدم برام سنو نوشته
ولی من خیلی عطسه. میکنم در حدی ک شایدی روزی ۲۵ تا اونم با شدت زیاد الرژی شدید دارم

وای منم از بس سرفه و عطسه کردم تخمدانام و زیر دلم گرفته🥲🥴

بخدا خودمم مردم از عطسه و سرفه خودشم سرفه خشک شکمم همش باهاش درد میگیره نمیدونم چیکار کنم بهتر بشم

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوا🌱 مامان مهوا🌱 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد