۱۲ پاسخ

من فعلا زیاد دارم نمیدونم عزیزم خبر ندارم اصن🙃🫠

من س شهر پرسیدم کلن داروخونه ها شیر خشک نداشتن هیچگونه شیر خشکی 🥲گناه بچه های ما چیه هعی حالا بچم فعلا ک 10 تا داره ولی بقیه چیکار میکنن

ازاد مبخریم چاره ای نیس

باز نشده هنوز

منم امروز گرفتم گفتن سایتش قطعه من آزاد گرفتم

من امروز گرفتم سایتا میگن خرابه ازاد گرفتم

من میدم ولی من یک ماه پیش مال سه شماره ملی خریدم 36تا هنوز داره الان تموم نشده

من ازاد میگیرم

آزاد بخر

من میدم شیر خشک ولی زیاد داشتم هنوز تموم نشده نمیدونم بازه یا نه

نه قطعه

نمیدم متصفانه داروخونه نزدیک نیست بپرسی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی